Kundeservice / Produktspørgsmål

Produktspørgsmål

Hvordan finder jeg den rigtige sko til mit behov?

Det kan være svært at finde den perfekte sko, der passer til netop dine behov og din hverdag. Vores kundeservice står altid klar til at hjælpe dig med personlig vejledning, så du kan finde den model, der passer bedst til dine fødder og aktiviteter.

📧📞 Kontakt vores kundeservice her

Hvis du har lyst, kan du også læse vores guide, hvor vi deler tips til at finde det perfekte skomatch her

Jeg har en bred fod – hvilke Skechers-sko passer til mig?

Vi anbefaler vores Relaxed Fit og Wide Fit modeller:

  • Relaxed Fit: Ekstra plads ved tæerne og forfoden
  • Wide Fit: Rummelig pasform – både ved forfoden og hælen.

Læs mere om pasformer og se vores anbefalinger her:
Den rette pasform

Jeg har hælspore, hvilke sko skal jeg vælge?

Vi kan ikke rådgive om sundhedsmæssige problemer og lover ikke at Arch Fit kan kurere hælespore, men mange kunder fortæller at den gode svangstøtte og høje stødabsorbering kan hjælpe med at reducere symptomer og give mere støtte. Læs om Arch Fit teknologien og den indbyggede svangstøtte.

Hvilke sko er bedst til nedsunken forfod?

Når man har nedsunket forfod, er det yderst vigtigt at få en sko med maksimal aflastning. Skechers laver generelt sko med aflastende og stødabsorberende mellem- og indersåler.

Vi kan ikke give en anbefaling omkring specifikke sko som kan afhjælpe problemer med nedsunket forfod, men specielt GO WALK-serien, Arch Fit og Max Cushioning-skoene er rigtig gode og aflastende.

Kan jeg købe nye snørebånd hos Skechers?

Vi sælger ikke snørebånd hos Skechers. Men, husk at du kan vaske dine snørebånd mange gange, inden der er brug for nye. Skechers' snørebånd er standardlængde og kan derfor købes mange forskellige steder 😊

Kan jeg købe Skechers indersåler separat?

Vi sælger ikke vores indersåler separat. Når du køber et par Skechers sko er indersålen nøje valgt til den specifikke model og skoens funktioner. Læs om vores indersåler her.