Kundeservice / Min ordre

Min ordre

Hvor kan jeg se status på min ordre

Du modtager en e-mail så snart din bestilling er gået igennem, her kan du se ordre status. Du får desuden en ny mail så snart din ordre er sendt afsted.

Hvornår modtager jeg min pakke?

Forventet afsendelse indenfor 2-3 hverdage.

Kan jeg bytte et produkt?

Varer købt på skechers.dk kan ikke ombyttes online. Hvis du ønsker en anden størrelse eller model, returnerer du produktet og bestiller den ønskede vare på en ny ordre. På denne måde kan du være sikker på at varen er på lager og at du modtager den nye vare uden ekstra ventetid.

Hvad kan jeg gøre hvis jeg er bekymret for, om jeg har købt en falsk vare eller fra falsk hjemmeside?

Kontakt kundeservice. Vi kan desværre ikke gøre ret meget hvis du allerede har købt varen, men vil selvfølgelig meget gerne høre hvor du har købt varen fra, så vi kan advare andre.

Hvordan returnerer jeg min ordre?

Er du Skechers Plus medlem får du gratis returfragt. Det koster kr. 29,- når du benytter den vedlagte GLS returlabel (Ikke medlem). Det er også muligt at returnere i alle Skechers Konceptbutikker og Skechers Outlets. Læs mere om vores retur her.

Hvor lang tid går der til jeg modtager min refundering?

Når vi modtager din pakke, tilbagebetaler vi dine penge og modregner kun kr. 29,- for returfragten (Ikke medlem). Fra vi modtager samt behandler din returnering kan der gå op til 5 dage.

Du vil modtage en e-mail når vi har behandlet din returpakke, og der vil derefter gå 1-2 bankdage inden pengene er på din konto. Har du betalt med gavekort vil pengene blive returneret på det samme gavekort, som derefter kan genbruges.