Retur

Varer købt på Skechers.dk eller i Skechers butikker kan returneres inden for 14 dage.

Returner varer købt på Skechers.dk

Det koster kun kr. 29,- når du benytter den vedlagte GLS returlabel.

Det er også muligt at returnere i alle Skechers Konceptbutikker og Skechers Outlets.

  1. Læg skoene pænt tilbage i skoæsken
    Varen skal være ubrugt og i original emballage
  2. Pak skoæsken i en papkasse
    Husk at vedlægge en kopi af din faktura sammen med skoæsken. Luk papkassen forsvarligt med tape. Vi tilbagebetaler kun varer der er forsvarligt pakket i en papkasse.
  3. Sæt den vedlagte returlabel på papkassen
    Hvis du genbruger papkassen, så sørg for at fjerne gamle adresselabels. Vi har forudbetalt fragten for dig. Hvis du mangler din returlabel, kan du bestille og printe en ny her.
  4. Aflever papkassen i en GLS PakkeShop
    Husk at få en kvittering, så du kan dokumentere at pakken er afleveret.
  5. Tilbagebetaling
    Når vi modtager din pakke, tilbagebetaler vi dine penge og modregner kun kr. 29,- for returfragten. Fra vi modtager samt behandler din returnering kan der gå op til 5 dage.
    Du vil modtage en e-mail når vi har behandlet din returpakke, og der vil derefter gå 1-2 bankdage inden pengene er på din konto. Har du betalt med gavekort vil pengene blive returneret på det samme gavekort, som derefter kan genbruges.

Bemærk: Varer købt på skechers.dk kan ikke ombyttes online. Hvis du ønsker en anden størrelse eller model, returnerer du produktet som beskrevet ovenfor og bestiller den ønskede vare på en ny ordre. På denne måde kan du være sikker på at varen er på lager og at du modtager den nye vare uden ekstra ventetid.

Returner varer købt i en Skechers butik i Norden

  • Disse bytte- og returregler gælder for Skechers Konceptbutikker og Skechers Outlets i Danmark, Norge, Sverige og Finland.
  • Du kan bytte og returnere i enhver Skechers butik i ovennævnte lande
  • Varer købt i Skechers butikker kan ikke returneres eller byttes online
  • Vi kræver fremvisning af en gyldig butikskvittering – vi accepterer ikke udskrift fra netbank eller lignende.
  • Varen skal være ubrugt og i original emballage

Spørgsmål?

Hvis du er i tvivl, er du meget velkommen til at kontakte vores kundeservice