EAN-Betaling hos Skechers
Hvad er EAN-betaling?
EAN-betaling er en form for elektronisk betaling og står for "European Article Number." Betalingsformen blev oprindeligt udviklet til at lette betalinger mellem virksomheder og offentlige myndigheder.
Hvordan fungerer EAN-betaling?
En virksomhed, der bruger EAN-betaling, kan udstede fakturaer til deres kunder eller modtagere med et unikt EAN-nummer. Kunden kan derefter bruge dette EAN-nummer til at foretage en elektronisk betaling via deres bank.
Sådan betaler du med EAN-betaling hos Skechers
Vær opmærksom på at EAN betaling kun tilbydes til offentlige virksomheder.
Ønsker du som offentlig virksomhed at betale med EAN-betaling eller EAN-faktura, også kaldet e-fakturering, skal du oprettes som kunde.
- Opret en Skechers Plus konto på Skechers.dk
- Send herefter en mail til kundeservice@skechers.dk om at du ønsker at blive oprettet som EAN kunde hos os.
- De informationer vi skal bruge for at kunne godkende dig er:
- Navn på indkøber. Det fornavn og efternavn du udfylder, vil være det vi bruger som reference.
- E-mail adresse. E-mail adressen skal være tilknyttet EAN-nummeret og må ikke være din private mailadresse som en gmail, hotmail eller lignende.
- Virksomhedens adresse. Vær opmærksom på at det skal være den adresse som EAN-nummeret er registreret til.
- Direkte telefonnummer til den person som er registreret på kontoen som indkøber
- EAN nummer. EAN nummeret skal være registreret på den adresse som er valgt som leveringssted.
- Virksomhedens CVR-nummer.
- EAN Konto – Når din EAN konto er godkendt vil du modtage en mail fra os om at du kan begynde at handle.