En guide til EAN-betaling: Hvad er det og hvordan fungerer det?

EAN-Betaling hos Skechers

Hvad er EAN-betaling? 

    EAN-betaling er en form for elektronisk betaling og står for "European Article Number." Betalingsformen blev oprindeligt udviklet til at lette betalinger mellem virksomheder og offentlige myndigheder. 

    Hvordan fungerer EAN-betaling? 

      En virksomhed, der bruger EAN-betaling, kan udstede fakturaer til deres kunder eller modtagere med et unikt EAN-nummer. Kunden kan derefter bruge dette EAN-nummer til at foretage en elektronisk betaling via deres bank. 

      Sådan betaler du med EAN-betaling hos Skechers

        Vær opmærksom på at EAN betaling kun tilbydes til offentlige virksomheder.

        Ønsker du som offentlig virksomhed at betale med EAN-betaling eller EAN-faktura, også kaldet e-fakturering, skal du oprettes som kunde. 

        1. Opret en Skechers Plus konto på Skechers.dk
        2. Send herefter en mail til kundeservice@skechers.dk om at du ønsker at blive oprettet som EAN kunde hos os.
        3. De informationer vi skal bruge for at kunne godkende dig er:
          • Navn på indkøber. Det fornavn og efternavn du udfylder, vil være det vi bruger som reference.
          • E-mail adresse. E-mail adressen skal være tilknyttet EAN-nummeret og må ikke være din private mailadresse som en gmail, hotmail eller lignende.
          • Virksomhedens adresse. Vær opmærksom på at det skal være den adresse som EAN-nummeret er registreret til.
          • Direkte telefonnummer til den person som er registreret på kontoen som indkøber
          • EAN nummer. EAN nummeret skal være registreret på den adresse som er valgt som leveringssted.
          • Virksomhedens CVR-nummer.
        4. EAN Konto – Når din EAN konto er godkendt vil du modtage en mail fra os om at du kan begynde at handle.

          Har du yderligere spørgsmål eller er du i tvivl om andet i forbindelse med EAN-betaling, så kontakt endelig vores kundeservice

          Vores bedstsælgende arbejdssko lige nu